dinsdag, december 09, 2008

Save the date: studiedag Rekruteren 2.0 bij Kluwer

Meer en meer mensen spreken me tegenwoordig aan op netwerkevents met de vraag waar ze kunnen leren hoe sociale netwerken en andere Web 2.0 tools te gebruiken in hun professioneel leven. Die events waar ik zelf van op de hoogte ben, zal ik hier de komende maanden posten. Als je wilt weten waar ik zelf zal spreken, kan dat: mijn online agenda vind je hier.

Kluwer organiseert op 3 maart 2009 een volledige dag rond rekruteren 2.0.

Wat boeit het talent van morgen? Welke nieuwe rekruteringskanalen zijn er? Welke werken het best voor uw bedrijf? Hoeveel kost dat? hoeveel brengt dat op? En hoe bespaart u? Allemaal vragen waarop u een antwoord krijgt tijdens de studiedag "rekruteren 2.0" op 3 maart 2009 van 9.00 tot 17.30 uur te Antwerp Expo. Vanaf 17.30 bouwt u uw ‘sociaal netwerk’ verder uit bij een drankje.

Sprekers die met beide voeten in de praktijk staan vertellen u alles over de nieuwe rekruteringsmogelijkheden zoals blogs, sociale netwerken,...
Barco, Deloitte en Start People laten u de vruchten plukken van hun ervaring. En leggen u haarfijn uit hoeveel deze manieren van aanwerven kosten en opbrengen.
Meer informatie: www.klu.be/digitaalrekruteren


Als spreker kan ik een aantal mensen laten genieten van een korting van 15 % op de inschrijvingsprijs. Surf naar
www.klu.be/digitaalrekruteren.be en vermeld An De Jonghe bij uw inschrijving.

Geen opmerkingen: