maandag, maart 10, 2008

Oproep aan innovatief België

Het komt zelden voor dat België het voortouw neemt in innovatieve projekten. Belgen zijn nogal behoudsgezind en kijken liever eerst de kat uit de boom voor ze ergens warm voor lopen. Toch is er hoop. In voorbereiding op ThinkTomorrow.eu , heb ik de afgelopen weken verschillende mensen ontmoet met goeie ideeën over hoe morgen er precies uit gaat zien door het gebruik van nieuwe media.




Een van hen is Robin Wauters (toevallig ook een Dilbekenaar) die op 19 maart Plugg organiseert. Een niet te missen event voor Web 2.0 minnend België (of buitenland) waar het accent op technologie en durfkapitaal wordt gelegd, met een wedstrijd voor een aantal startups. Silicon Valley komt dus naar Brussel! Ik zal er alvast zijn, mocht je ook gaan laat dan iets weten.






Op donderdag 5 juni organiseer ik zelf ThinkTomorrow voor zakenmensen die met de volgende vragen zitten:

- Zijn sociale netwerken een voorbijgaande trend of zullen ze de manier waarop we zaken
doen veranderen?

- Hoe kan ik deze nieuwe media gebruiken om mijn product of dienst te lanceren?

- Hoe kunnen mijn verkopers sneller en efficiënter prospecteren via social networking?

- Hoe kan ik via een sociaal netwerk mensen rekruteren?


Op al deze vragen en meer krijg je op ThinkTomorrow een antwoord. Voor non-profit organisaties is er een speciale prijs gemaakt. (Als je hierin geïnteresseerd bent, mail me dan om de speciale code te ontvangen).


Robin en ik organiseren deze conferenties op eigen kracht, dus alle hulp is welkom om van deze events een succes te maken. Dus mocht je geïnteresseerd zijn, maak je werkgever dan warm om jou of je collega's in te schrijven!




Geen opmerkingen: