vrijdag, september 29, 2006

Boek over headhunters in België en Nederland


Gezien de vragen van kandidaten en klanten, ben ik een tijdje geleden begonnen met het schrijven van een boek over de rekruteringsmarkt in België en Nederland.

"Headhunters: op zoek naar de witte raaf" werd geschreven voor bedrijven (HR managers en andere hiring managers), kandidaten en andere headhunters. Het behandelt de rekruteringsmarkt vanuit verschillende standpunten, en bevat praktische tips zoals: waarop moet ik letten voor ik met een headhunter in zee ga, wat zijn de verschillende rekruteringsmogelijkheden, hoe vind ik kandidaten online, hoe word ik opgemerkt door headhunters, wat zijn de meest voorkomende fouten die senior managers maken wanneer ze op zoek zijn naar ander werk, ... Voor een volledige inhoudstafel en bestellingen kan u terecht op http://www.ulysses-consulting.com/documents/news-items/boek-adj-headhunters.xml

Reacties welkom!

Geen opmerkingen: